|
|
05-05-2024
|
|
|
KAMPE CS 1.6 / OPT Division 3
D2nate |I| |
|
1
|
CoB| |
|
2
|
17-09-2008 |
|
Kl.: 20.15 |
HLTV: http://www.hltv.org/?pageid=12&matchid=763409 |
|
D2nate |I| |
Team: |
|
DoN, Cuz^, Dr4nk3r, Red Hawk, Devl^ Reserve:Decoy
|
Mapchoice: |
|
de_train
|
|
CoB| |
Team: |
|
carnaz, Psykof!ve, Bond^, mefes, azizmuz Reserve:NenoFace
|
Mapchoice: |
|
de_nuke
|
|
D2nate |I| Referat:
Så kom vi endelig igang med slap igen efter en lille pause :)
I Kampen mod CoB følte vi at vi havde en god change for sejr da vi kunne se de havde tabt et par kampe også ;)
Vores sædvanlige Train blev dog pludselig til noget af en udfordring da, efter tabt knife, vi skulle starte på T siden. De stod noget anderledes end hvad vi ellers har været vandt til. Nogen runder stod de aldeles aggressiv og andre stod de og sov tilbage i spawn ;) T siden endte 6-9 og så skulle vi igang med CT. Og tjuhej hvor det gik. Cuz og devl havde fået tjansen at holde indenfor (eller site B?) og det klarede de til barvour. Os andre derimod... Tja... det vel sådan nogenlunde ;) Runderne kom i hus stille og roligt og efterhånden kunne vi se sejren :) 10-2 og en 1-0 førring.
Deres map Nuke.. jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Det har aldrig været vores map :P Vi kniver igen og en sejr kom i hus. Ct siden var vores og igang skulle vi. gr tabte vi desværre alt for nemt og de efterfølgende sparerunder var ingen succes. men så kom vi igang! Vi vidste at hvis vi skulle have en change på Nuke så var det ct point høst der skulle virke! så vi når at komme op føre komfortabelt inden de indhenter os igen og en lille førring på 8-7 var en realitet.
Herefter... puha... På ct havde vi påpeget at vi ville tage en snak med en admin omkring flashbugs (2 stk skulle jeg mene) og så troede vi, at vi så bare skulle spille videre. Men åbenbart ville CoB herrene at vi enten skulle spillet mappet HELT færdigt eller stoppe efter de havde "vundet" 9-1. Alt var kaos og vi tabte rent faktisk et par runder hvor vi sad og skrev sammen istedet :P (der skulle vi nok have pauset spillet istedet ;)) men det ender ud med at vi ikke aner hvad der skal foregår og koncentrationen er væk. Alt bliver smidt på jorden og 1-1 er en realitet.
Så begynder det næste kaos... Ingen af os aner hvad 3. map er :S efter laaang tid hvor jeg kiggede efter de få admins jeg havde på msn fik jeg fat i decoy der kunne komme på irc for så igen at vente på der nogen der kunne guide os ;) Efter et godt stykke tid får vi at vide af en af deres at TNIAP har sagt at Inferno er 3. map.
På inferno er alt lysten, glæden og viljen til at vinde væk. Alle er trætte og godt sure over de foregående episoder. Så resten foregår som følgende i korte træk:
Vi vinder Knife, Starter CT, får prygl, Hopper T tabet de par runder der skal til og så GG
GG CoB. Kedeligt at stemningen røg på nuke. Indtil da havde det ellers været en fino kamp!
|
CoB| Referat:
de_train
Vi kørte fint som CT og fik vist 7 runder,- men som T gik det galt og vi tabte mappet.
de_nuke
Vi starter som T og køre fint igennem. D2nate mente at de blev ramt af en fb, hvilket ikke er vores stil, men shit happens. Beklager hvis dette er tilfældet, gutter. Som CT vinder vi 14-1, så ingen tvivl om resultatet.
de-inferno
Vi starter som T og kommer igennem street i mange af runderne,- de hiver dog 4 runder til sidst, men vi vinder sikkert. Som CT gør vi arbejdet færdigt og vinder mappet.
2-1 til CoB
GG til D2nate,- god stemning og fin kamp ;)
/Kowski
|
|
GENERELLE COMMENTS
|
18-09-2008 af: Kowski
Hey D2nate,- vi opfattede ikke dårlig stemning på nuke. Vi snakkede bare om hvordan vi skulle afvikle fortsættelsen, efter vi fik afvide det med fb. Vi beklagede fb i kampen,- og gør det gerne igen hvis I var udsat for dette,- men det er virkelig ikke vores stil. Det er selvfølgelig kedeligt at I havde en anden opfattelse under kampen, sådan opfattede vi det ikke. GG til Jer og held og lykke fremover
/Kowski
|
Du skal være logged ind for at kunne skrive en kommentar
|
|
|
|
|
|
|
|
Counter strike counterstrike cstrike cs spilservere esport e-sport serverhosting SLAP.
© slap.dk * optimeret til 1024 x 768 * optimeret til IEX 5.0
|
|
|
|
|
|
|
INTERVIEWS
|
|
|
|
|